28.06.2016

biala-karta-romania-macedonia

Аксес Файнанс с продукта си „Бяла Карта“ планира да разшири дейността си до края на годината, като стъпи на румънския и македонския пазар за финансови услуги. Плановете за експанзия ще се осъществят под международния бранд на компанията – AXI.

Управителят на Аксес Файнанс Цветан Кръстев говори пред медиите за визията на бизнеса: „Развиваме бизнеса си, водени от идеята за осигуряване на financial inclusion (т.нар. „финансово включване“) – a именно хора, които по една или друга причина нямат достъп до традиционни платежни инструменти, чрез нас да могат да ползват финансови продукти, позволяващи им да правят плащания с кредитни карти, мобилни плащания, онлайн плащания и др. След успеха, който реализирахме у нас, откакто стартирахме своя бизнес – преди три години, и доверието, което в момента ни гласуват повече от 50 000 клиенти, решихме да обърнем внимание на развитието на „Бяла Карта“ не само в България, но и в чужбина, като се насочим към близки до нас държави. И в Румъния, и в Македония има сходно предлагане на кредитни карти, но процедурите за това са доста утежнени. Считаме, че с AXI ще отговорим на клиентското търсене в Европа за технологични финансови инструменти, които да са в полза на потребителите.“

„Румънският пазар е много по-голям от този в България, но анализите на нашия екип показват, че клиентите там имат нужда от гъвкав и удобен продукт като кредитната карта AXI. Нашите прогнози показват, че въпреки предизвикателствата и конкуренцията в Румъния, успешниятмодел на Бяла Карта в България има огромен потенциал за реализация и у нас.“, заяви Лаур Емилиан, управител на дъщерното дружество на Аксес Файнанс в Румъния.