05.04.2016

Бяла Карта – достъпната кредитна карта

По данни на международната компания VISA за периода септември 2014-2015, българите използват с 18% повече удобството на дебитните и кредитни карти. Като част от този пазар Бяла карта става неизменна част от живота на българския потребител. Към днешна дата клиенти на Бяла карта са над 50,000 българи като резултат на стратегията на компанията да разчупи консервативните порядки на този пазар и да се позиционира като достъпна кредитна карта. Обикновено проблемът с този тип продукти са високите изисквания като: висок остатъчен доход, отлично кредитно минало, стабилна работа с дългосрочен договор и още и още. С Бяла карта това остава в миналото, компанията се осмелява да управлява риска, който никой друг не играч на пазара не иска да поеме. Компанията се старае да създаде иновативен и интуитивен продукт за масовото население като алтернатива на останалите подобни продукти. Чрез тази кредитна карта вие като потребител ще имате достъп и до сериозен набор от отстъпки. Компанията „Аксес Файнанс“ ООД, собственик на този продукт инвестира в нови технологии с цел да подобри качеството и допълнителните удобства за потребителя. Повече информация за таксите и това как тази карта се позиционира на пазара може да намерите на Icompare/кредитни карти